Ja ostatnio dostosowywałem wiązkę poliftową do przedliftowej.
Cytat:
Napisał laurentii
Nie chcę ciachać oryginalnych kabli, które mam w aucie, bo po co psuć wiązkę w dotychczasowych lampach, a nuż się jeszcze kiedyś przydadzą. Więc co teraz zrobić?
|
Kup najlepiej całą wiązkę - będziesz w pełni pewny, ze wszystko dobrze siedzi i będzie wszystko tak jak fabryka chciała.
Ja mam u siebie wszystko lutowane i zawsze nie jest to jednak robota fabryczna.
Można to zrobić domowym sposobem i wpiąć się do kostki auta za pomocą konektorków lub wlutować się w oryginalną wiązkę.
Jeśli masz ciachnięte kable i nie masz oprawek do żarówek to można wykorzystać oprawki żarówek z lamp zwykłych (żarówkowych) poliftingowych, które masz obecnie w swoich lampach.
Jeśli masz kable ciachnięte tuż przy gumowej przelotce, która ma w sobie 5 kabli (chyba 3 brązowe i 2 czarne to też da się rozszyfrować od czego, który kabel jest. Jeśli chcesz to mógłbym w sobotę wyjąć swoją lampę i zerknąć, który kabel jest od czego.
Ale ja i tak uważam, że lepiej dokupić wiązkę w ASO