WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
21-02-12, 10:10 | #1 |
Turysta
Grupa: Warszawa
Zarejestrowany: Dec 2011
Ford Focus I
kombi
1.8 TDCi 100KM manual
2003
Postów: 13
|
18 TDCI Zimny silnik - wysokie obroty
Witam,
Dziś spotkała mnie niemiła sytuacja. Wyjeżdżałem z garażu - dosyć stromy i wąski podjazd. Posypałem uprzednio go odpowiednim środkiem ale mimo wszystko na zimnym silniku obroty doszły (przez moment) do 3,5 tys (1 bieg) i 4 tys (2 bieg) Wszystko trwało może 5 sekund - potem zrezygnowałem z wyjazdu. No i teraz nurtujące mnie pytanie - czy mogłem coś rozwalić? Sprzęgło, turbo, silnik? Na pewno opony dostały trochę bo śmierdziało spalona gumą. Wiem, że to bardzo niezdrowe dla silnika ale taka sytuacja zdąża mi się może 2 razy do roku. Normalnie jeżże bardzo spokojnie i nigdy nie katuje samochodu na zimnym silniku. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] 1.6B - wysokie obroty | cobraa | Silnik i skrzynia | 106 | 28-04-13 10:18 |
Za wysokie obroty | Grzesiu_K | Silnik i skrzynia | 3 | 30-06-11 09:56 |
[MK1] 1.8 TDCI Wysokie obroty na luzie | Zieluchh | Silnik i skrzynia | 2 | 17-03-11 16:02 |
[MK2] 2.0 TDCI / Przy ok. -15°C silnik długo zimny... | Boydrome | Inne techniczne | 22 | 16-02-10 21:17 |
[FF1] zimny silnik TDCI gaśnie po zapaleniu | fasi | Silnik i skrzynia | 6 | 06-07-08 09:28 |
Kontakt - |