WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
Zobacz wyniki ankiety: Osram Nightbreaker - żywotność | |||
Do kitu - (dwa tygodnie) | 12 | 70,59% | |
Rewelacja (rok do półtora) | 5 | 29,41% | |
Głosujących: 17. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20-02-10, 17:21 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2008
Skąd: Łódzkie
Ford Focus I
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
październik
2000
Postów: 143
|
Piszczący pasek? Czy aby na pewno?
Otóż wymieniłem przy 147 tysiącach pasek wieloklinowy na oryginalny fordowski (stary byl jeszcze całkiem dobry), rolkę napinacza i rolke prowadzącą - czyli wszystko co się da. A jednak czasem jak jest mokro to piszczy. Przy wymianie oleju wspomagania układu kierowniczego trochę się go wylało na pasek, ale czy to może być przyczyną? Chyba nie, no bo to przecież olej, a nie płyn chłodniczy. Doradzcie o co może chodzić?
__________________
Pozdrawiam Łukasz |
Kontakt - |