Forum Focus Klub Polska  
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Inne techniczne

Komunikaty

Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 24-08-10, 16:51   #1
karmaz
Dukacz
Grupa: Śląsk
 
grześ
Zarejestrowany: Dec 2009
Skąd: łaziska górne
Ford Focus II
HB 3D
2.0 DuraTorq 136KM manual
2004
Postów: 1 097
Domyślnie Opiłki w filtrze paliwa

wymieniłem parę dni temu filtr paliwa i jak się okazało były tam w nim jakieś opiłki metalowe z kąt sie mogły tam wziąść bo nie bardzo kumam dlaczego mogły tam być
karmaz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-08-10, 18:43   #2
Koniu
Turysta
Grupa: Warszawa
 
Avatar Koniu
 
Piotrek
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Warszawa Bielany
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.8 TDCi 115 KM manual
wrzesień
2008
WD Warszawa Bielany
Postów: 452
Garaż
Domyślnie

np z pompy wtryskowej
Koniu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-08-10, 18:55   #3
karmaz
Dukacz
Grupa: Śląsk
 
grześ
Zarejestrowany: Dec 2009
Skąd: łaziska górne
Ford Focus II
HB 3D
2.0 DuraTorq 136KM manual
2004
Postów: 1 097
Domyślnie

Cytat:
Napisał Koniu Zobacz post
np z pompy wtryskowej
ale pompa jest za filtrem a nie przed a tu one były (wióry) tak jakby na dole filtra bardziej od strony przewodu ze zbiornika
karmaz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 26-08-10, 17:14   #4
karmaz
Dukacz
Grupa: Śląsk
 
grześ
Zarejestrowany: Dec 2009
Skąd: łaziska górne
Ford Focus II
HB 3D
2.0 DuraTorq 136KM manual
2004
Postów: 1 097
Domyślnie

i jak ma ktoś jakiegoś pomysła
karmaz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-10, 10:49   #5
Pretorian
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Kraków
Ford Focus II
HB 5D
1.6 DuraTorq TDCi 109KM manual
2005
KR Kraków
Postów: 236
Domyślnie

skoro są opiłki tzn, że pompa się łuszczy i na pewno oznacza to, że Twój samochód nie miał 100.000 km przebiegu jak go kupowałeś :P:P
Pretorian jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-10, 15:42   #6
karmaz
Dukacz
Grupa: Śląsk
 
grześ
Zarejestrowany: Dec 2009
Skąd: łaziska górne
Ford Focus II
HB 3D
2.0 DuraTorq 136KM manual
2004
Postów: 1 097
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pretorian Zobacz post
skoro są opiłki tzn, że pompa się łuszczy i na pewno oznacza to, że Twój samochód nie miał 100.000 km przebiegu jak go kupowałeś :P:P
ok ja cię rozumiem i wcale nie krytykuje ,tylko dlaczego w w okolicy dolnej i po stronie bardziej od baku czyli z prawej z punktu patrzenia kierowcy
karmaz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-08-10, 11:35   #7
langolier
Gaduła
Grupa: Łódź
 
Avatar langolier
 
Piotr
Zarejestrowany: Aug 2008
Skąd: Łódź
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
październik
2009
EL Łódź
Postów: 1 887
Domyślnie

Mogły pozostać po jakiejś naprawie zbiornika
langolier jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-08-10, 15:39   #8
karmaz
Dukacz
Grupa: Śląsk
 
grześ
Zarejestrowany: Dec 2009
Skąd: łaziska górne
Ford Focus II
HB 3D
2.0 DuraTorq 136KM manual
2004
Postów: 1 097
Domyślnie

Cytat:
Napisał langolier Zobacz post
Mogły pozostać po jakiejś naprawie zbiornika
to by były za pierwszym razem a nie za drugim jak wymieniałem filtr paliwa ,co tam może być jeszcze bo nie wiem
karmaz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 01-09-10, 10:13   #9
Grucha27
Turysta
 
Avatar Grucha27
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Skąd: Kielce
Ford Focus I
HB 3D
1.8 TDCi 115 KM manual
2003
TK Kielce
Postów: 362
Garaż
Domyślnie .

Moze jakis wadliwy filtr kupiles poprostu.
Grucha27 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-12-11, 20:02   #10
pawel 12135
Turysta
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Ford Focus I
kombi
1.8 Zetec 115KM manual
1999
Postów: 3
Domyślnie

a gdzie panowie mam szukać filtra paliwa w silniku 1,8 16V zetec z 1999r
pawel 12135 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-01-12, 22:36   #11
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

Cytat:
Napisał pawel 12135 Zobacz post
a gdzie panowie mam szukać filtra paliwa w silniku 1,8 16V zetec z 1999r
Na forum napewno pisze... a jak chcesz sam szukac to np. tutaj
http://focus.korona-pl.com/TIS/index.html

A co wczesniejszych odpowiedzi choc nieaktualne to zrobie sprostowanie..
opilki sa z pompy a filtry paliwa maja zaworki do podgrzewania - zabezpieczajace przed przegrzaniem i paliwo zawyczaj leci z powrotem do baku ale jak jest zimno to leci z silnika do filtra...wiec leci gdzie chce
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
filtr paliwa

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK2] opilki metalu w filtrze paliwa -foka mkII 2.0 tdci necki Silnik i skrzynia 2 11-02-11 11:13
[MK2] Czujnik poziomu wody w filtrze paliwa lukaszs Silnik i skrzynia 0 04-11-10 11:49
podciśnienie w filtrze paliwa tdci kusy Silnik i skrzynia 10 05-04-09 16:56
[C-MAX] Olej w filtrze powietrza burn Silnik i skrzynia 44 15-02-09 18:45
pytanie o przewody przy filtrze paliwa 1,8TDCI GrzegorzF20 Silnik i skrzynia 43 06-02-09 14:31

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u