WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Gaz i zagazowane Foczki Gaz to zło ale są tacy co z niego korzystają |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22-05-15, 22:29 | #1 |
Turysta
|
2,0 Lpg -Prośba o pomoc w ustawieniu STAG 4
Mam wielki problem! Dziś z nudów zaktualizowałem sobie sterownik gazu i przez przypadek zaznaczyłem żeby mi skasowało dotychczasowe ustawienia.
Teraz obroty w AC synchro skaczą od 400-8000 i nawet autokalibracji nie da się zrobić. W parametrach silnika mam ustawione: -4 cylindry -cewka pojedyńcza -2,5V -lambda napięciowa (0v ubogo) -wtrysk standard -sterownie wtryskiem standard Focus 2,0 zetec, stag4, reduktor tomasetto, wtryskiwacze Valteka. Co muszę teraz zrobić żeby program dobrze wykrywał mi obroty? Z góry dziękuje za pomoc! |
23-05-15, 19:19 | #2 |
Sympatyk
Grupa: Śląsk
Piotr
Zarejestrowany: Nov 2009
Skąd: Piekary Śl
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
grudzień
1998
SPI Piekary Śląskie
Postów: 6 776
|
Wg. mnie to trzeba mapę ustawić na nowo skoro skasowałeś ustawienia. No chyba że mapa jest nadal.
|
23-05-15, 21:57 | #3 |
Monter butli gazowych LPG
Zlotowicz
Grupa: Opolskie
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: Wrocław
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 215KM manual
2003
OP Opole
Postów: 4 681
|
Mapa sie zmienia z dnia na dzien, np. granice terytorialne Rosiji zmieniaja sie mozna tutaj sobie zazartowac wrecz co chwile. Wazne jest to aby mapa byla przejzysta, dokladna i aktualna.
Wezmy sobie np. taka izobare zaplonu! Tu mamy do czynienia ze prawdziwym przejsciem zaplonu w w parownik stanu cieklego, co przy zmiennej geometrii turbiny daje mozliwosci w postaci ciala a niekoniecznie ciala astralnego. Ja bym do tematu podszedl endemicznie i na pierwszy ogien dal kielbaski a dopiero potem zmienial swiece zaplonowe, bo przeciez kazdy bartnik wie ze najlepsze sa z wosku pszczelego. Takze, zycze powodzenia, tankuj gaz do pelna i strojenie, strojenie i jeszcze raz strojenie Pzdr
__________________
dmucham 1.5bar, a ty..? |
29-05-15, 21:21 | #4 |
emerytowany chuligan
Zlotowicz
Grupa: Małopolska
Prezes
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: krakowskie przedmieście
Ford Focus II FL
kombi
2.0 Duratec 145KM manual
czerwiec
2009
KRA powiat krakowski (Kraków)
Postów: 4 176
|
Najprościej podjechać do gazownika który szybko ogarnie problem
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] Sciąga w lewo po wymianie sworznia wahacza i po ustawieniu zbieżności | joksior | Opony, felgi, hamulce i zawieszenie | 5 | 02-10-13 22:38 |
[MK2] Buczenie z tylnego zawieszenia po ustawieniu zbieŻnosci | JohnLenin | Opony, felgi, hamulce i zawieszenie | 6 | 01-11-12 20:38 |
[MK1] STAG 4 w 2,0 | pppawelek | Gaz i zagazowane Foczki | 19 | 17-01-11 22:47 |
[MK1] Stag 4 do focusa 1.8 ?? | kk.michal | Gaz i zagazowane Foczki | 3 | 18-12-10 11:31 |
Odwrotnie działający obieg zamknięty przy ustawieniu nawiewu | Dzior | Inne techniczne | 1 | 04-09-09 11:11 |
Kontakt - |