WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Zakup kontrolowany czyli mądry Polak przed szkodą Pozostań w niewiedzy, lecz wybieraj mądrze, abyś kupując fokę, nie trafił na miejsce, które żre rdza |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04-01-17, 11:00 | #7 |
Kataryna
Grupa: Śląsk
Paweł
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Żarki Letnisko
Ford Focus III
kombi
1.6 EcoBoost 150 KM manual
grudzień
2011
Postów: 3 855
|
Aż tak źle nie jest z ST220 - choć to prawda jest tam wada konstrukcyjna.
Swoją drogą można to łatwym sposobem naprawić, zrzuca się wał, wyjmuje panewki, wierci w panewce po 2 dodatkowe kanały olejowe (szyna pod panewką jest w całości) i mamy wtedy smarowanie w każdych warunkach Trzeba trzymać wysoki poziom oleju i dobrej jakości jak nie upalasz na torze to spokojnie wytrzyma. ST220 jest o tyle fajniejszy od 2.5 że nie ma EGRów etc. Zwykły prosty tempy silnik który jak ma paliwo to jedzie. Obydwa się bdb gazują (jest jeszcze silnik 3.0 204KM w MDO dostępny). Największym problemem silników to padająca cewka zapłonowa od temp pod maską, krokowy,w ST220 TPS, gnijący prawy tylny tłumik.
__________________
FFI 1.6 HB & FFIII 1.6 EB kombi 204KM/327Nm by HEKO & POMYLONEZ - Projekt ZŁOMBOL było ST220 Blue Performance Ostatnio edytowane przez Falcon ; 04-01-17 o 11:43 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK2] Różnice silników 2.0 benzyna 145km a 170km | mariocccp | Silnik i skrzynia | 13 | 08-01-10 18:54 |
2.0 TDCI 170KM 410Nm by Master's Ww-a | Jackiller | Tuning mechaniczny | 2 | 25-04-07 09:19 |
Kontakt - |