WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20-03-12, 22:27 | #151 | |
Turysta
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Małopolska
Ford Focus II FL
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
2008
Postów: 127
|
Cytat:
Można być jednak dobrej myśli, bo szybko się rozwijają i potrafią z dnia na dzień coraz więcej
__________________
Było (teraz jest tej piękniejszej połówki) FFI 1.8 TDCi Jest FFII FL 2.0 TDCi - 161KM/417Nm po ulepszeniu |
|
20-03-12, 22:46 | #152 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
|
tak tylko ze poki co rozwineli sie w strone komfortu a nie silnika ...żadne pocieszenie a funkcje komfortu da sie zmieniac czasami bez niczego za pomocą wykonywania nietypowych czynnosci w samochodzie
|
21-03-12, 09:25 | #153 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Kraków
Ford Focus II
HB 5D
1.6 DuraTorq TDCi 109KM manual
2005
KR Kraków
Postów: 236
|
a to ciekawe, to może kolega coś napisze więcej na temat zmiany funkcji komfortu nietypowymi czynnościami w focusie mk2 ?? bo wg. moich informacji nie da się zmienić nic oprócz kilku przypadków aktywowania auto ryglowania po ruszeniu i strefowości zamka centralnego.
|
21-03-12, 10:25 | #154 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
|
akurat o tym za wiele nie napisze... bo nawet w swoim mam jakies a mnie to w ogóle nie interesuje i sie tym mi nawet zajmowac niechce. ale na forum ludzie takie informacje pisza jak aktywowac lub dezaktywować jakies funkcje w samochodzie.
Ale są osoby które tym sie bawią na forach wiec takie pytania lepiej do nich kierowc jesli interesuje nas cos konkretnego. |
21-03-12, 10:31 | #155 | |
Turysta
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Małopolska
Ford Focus II FL
kombi
2.0 DuraTorq 136KM manual
2008
Postów: 127
|
Cytat:
Przynajmniej ja nie znalazłem żadnego sposobu na aktywację tej opcji. Jeśli jest taki "myk" to proszę opisz. Niejeden już się na forum pytał o to (dot. FFII).
__________________
Było (teraz jest tej piękniejszej połówki) FFI 1.8 TDCi Jest FFII FL 2.0 TDCi - 161KM/417Nm po ulepszeniu |
|
21-03-12, 10:48 | #156 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Kraków
Ford Focus II
HB 5D
1.6 DuraTorq TDCi 109KM manual
2005
KR Kraków
Postów: 236
|
w kliku wątkach o auto ryglowaniu nie pamiętam już gdzie czy na FCP czy FKP, 2 czy 3 osobom udało się uruchomić procedurę (krecenie kluczykiem i zamykanie dyndzlem przy klamce) w FF2 / cmax. Z tego co wyczytałem opcja od któregoś roku jest zablokowana w IDS'ie, więc można aktywować ją którymś z programów. Czemu kilku osobom się udało to zrobić manualnie nie wiem, nikt chyba tego nie rozgryzł, ale dzięki uprzejmości kolegów z Rosji i koledze MAYAK, możemy zrobić naprawdę mnóstwo rzeczy samemu bez proszenia się i jeżdzenia na drugi koniec polski aby coś aktywować czy zmodyfikować
|
21-03-12, 11:21 | #157 |
Byznesmen
Grupa: Warszawa
Marcin
Zarejestrowany: Jun 2005
Skąd: Warszawa Wawer
Inny
HB 5D
2.0 DuraTorq 163 KM DPF manual
marzec
2013
Postów: 2 064
|
a jakież to mnóstwo rzeczy można samemu poustawiać w FF1?
brzęczyk niezapiętych pasów i auto ryglowanie c. zamka - coś jeszcze? w ff2 można 'mykiem' (ale jasno opisanym w instrukcji) ustawić strefowość c. zamka czyli w obu generacjach foki jest mało, ale dla zwykłego zjadacza chleba wystarczająco natomiast dla chętnych pasjonatów (tak jak my ) na szczęście są te dwa rosyjskie programiki, które fajnie działają przez elma, sporo potrafią (wczoraj pojawiła się nowa wersja ELMconfig ale zmiany są niewielkie) i rozwijają się dalej (jeśli zrobią kalibrowanie czujników ESP oraz obsługę protokołu komunikacji dla FF3 i mondeo4/smax to będzie fantastycznie) nie spodziewałbym się kwestii egra, ponieważ u nich jest bardzo mało dieseli, a te co są to 1.8tdci
__________________
Pozdrawiam, Mayak S-Max 2.0d '07 adres: mayyak m@łpka gmail.com Navi w Sync2 1.6tdci95->115 # 2.0 tdci140->163 _ 1.5/1.6eb 150->182 _ diagnostyka _ TEMPOMAT _ konfiguracja (wszystkie modele Ford) |
21-03-12, 11:46 | #158 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
|
w ff2 jak masz tdci to mozesz zresetowac za pomoca kluczyka i zaplonu procedure doleawnia plynu do dpf..tylko opis tego jest dosc długi .
wiec nie piszcie ze sie nieda nic zrobic potrzeba tylko wiedziec jak. A przecierz to jest typowo serwisowa procedura. Tak samo wlasnie z klamkami zaplonem drzwiami i pasami-robi sie cuda tylko potrzeba wiedziec jak. |
21-03-12, 12:03 | #159 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Kraków
Ford Focus II
HB 5D
1.6 DuraTorq TDCi 109KM manual
2005
KR Kraków
Postów: 236
|
procedura związana z dpf ni jak ma się do aktywacji funkcji komfortu, tak samo jak test zegarów czy klimatronika, nie o tym mowa...
|
31-03-12, 10:19 | #160 | |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Sep 2011
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.6 DuraTorq 109KM manual
2009
Postów: 8
|
Cytat:
|
|
31-03-12, 20:18 | #161 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
|
niewiem czy to zadziala w cmaxie..chyba raczej tez ale niewiem
wysylalem opis procedury po polsku do kolegi JaroMi ale niestety nie zapisalo mi sie w skrzynce a teraz niechce mi sie szukac dokladnie . ale... http://www.ford-focus.cz/forum/downl...aa10&mode=view i angielsku: http://www.fordownersclub.com/forums...hp/t22847.html http://www.talkford.com/topic/150061...dditive-eolys/ wyslij wiadomosc do kolegi JaroMi i daj znac czy działa |
31-03-12, 21:28 | #162 |
Sympatyk
Zlotowicz
Grupa: Pomorskie
Paweł
Zarejestrowany: May 2011
Skąd: Gdańsk
Ford Focus II
HB 5D
2.0 DuraTorq 136 KM manual
2005
GD Gdańsk
Postów: 486
|
|
01-04-12, 17:14 | #163 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Sep 2011
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.6 DuraTorq 109KM manual
2009
Postów: 8
|
wyslalem dzieki
|
02-04-12, 19:25 | #164 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Sep 2011
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.6 DuraTorq 109KM manual
2009
Postów: 8
|
dostalem procedure-na razie nie sprawdze czy dziala bo nie ma takiej potrzeby-a masz moze rozpisane myki z zamykaniem drzwi lub pasami?
|
02-04-12, 20:59 | #165 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
jest gdzies lista aut ktore elmconfig obsluguje?
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
02-04-12, 21:04 | #166 |
Byznesmen
Grupa: Warszawa
Marcin
Zarejestrowany: Jun 2005
Skąd: Warszawa Wawer
Inny
HB 5D
2.0 DuraTorq 163 KM DPF manual
marzec
2013
Postów: 2 064
|
focus 2, c-max (ten poprzedni, oparty na ff2) i kuga
__________________
Pozdrawiam, Mayak S-Max 2.0d '07 adres: mayyak m@łpka gmail.com Navi w Sync2 1.6tdci95->115 # 2.0 tdci140->163 _ 1.5/1.6eb 150->182 _ diagnostyka _ TEMPOMAT _ konfiguracja (wszystkie modele Ford) |
03-04-12, 12:39 | #167 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
|
|
03-04-12, 17:39 | #168 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Sep 2011
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.6 DuraTorq 109KM manual
2009
Postów: 8
|
tam gdzies widzialem do mondeo ale podobno nie pasuja do c maxa
|
17-04-12, 14:22 | #169 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Jun 2010
Skąd: kraków
Ford Focus III
HB 5D
1.6 DuraTorq 115 KM DPF manual
kwiecień
2011
KR Kraków
Postów: 22
|
Sprawiłem sobie moduł ELM327 i zacząłem go testować w Hyperterminal’u przy włączonym silniku focusa II FL z 2008 i oto listing:
>ati ELM327 v1.4 >atz ELM327 v1.4 >atsp1 OK >atdp SAE J1850 PWM >0100 NO DATA >atsp2 OK >atdp SAE J1850 VPW >0100 NO DATA >atsp0 OK >atdp AUTO >0100 SEARCHING... 41 00 BE 3E B8 11 >13 7F 13 11 >atsp3 OK >atdp ISO 9141-2 >0100 BUS INIT: ...ERROR >atsp4 OK >atdp ISO 14230-4 (KWP 5BAUD) >0100 BUS INIT: ...ERROR >atsp5 OK >atdp ISO 14230-4 (KWP FAST) 0100 BUS INIT: ERROR >atsp6 OK >atdp ISO 15765-4 (CAN 11/500) >0100 41 00 BE 3E B8 11 >13 7F 13 11 >14 7F 14 12 >atsp7 OK >atdp ISO 15765-4 (CAN 29/500) >0100 NO DATA >atsp8 OK >atdp ISO 15765-4 (CAN 11/250) >0100 CAN ERROR >atsp9 OK >atdp ISO 15765-4 (CAN 29/250) >0100 CAN ERROR >atsp10 >atrv 13.7V >0100 41 00 BE 3E B8 11 Sprzedawca na allegro twierdzi: ELM 327 1.4b v. 3.1 USB NAJNOWSZA WERSJA 2012 Czy to jest wersja 1.4b? bo na listingu nie widniej litera „b” przy wersji modułu a na płytce drukowanej jest oznaczenie v3.0 po rozebraniu modułu. Moduł jest ok czy należy go przerobić i co to za błędy co wyskoczyły
__________________
Początek |
17-04-12, 14:37 | #170 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Apr 2012
Ford Focus II FL
HB 3D
1.8 Duratec 125KM manual
2008
Postów: 2
|
Czy da się wyżej wymieniony interfejs przerobić pod rosyjskie programy.
|
17-04-12, 14:46 | #171 |
Byznesmen
Grupa: Warszawa
Marcin
Zarejestrowany: Jun 2005
Skąd: Warszawa Wawer
Inny
HB 5D
2.0 DuraTorq 163 KM DPF manual
marzec
2013
Postów: 2 064
|
decybelq i zenec
fabrycznie, bez żadnego przerabiania (a właściwie, to dorabiania dodatkowego przełącznika), ELM 327 działa na HS-CAN (high speed CAN), więc można się nim połączyć np. z modułem zegarów (HEC) oraz innymi innymi wymienionymi na powyżej fotce w kolumnie pod 'hs-can'
__________________
Pozdrawiam, Mayak S-Max 2.0d '07 adres: mayyak m@łpka gmail.com Navi w Sync2 1.6tdci95->115 # 2.0 tdci140->163 _ 1.5/1.6eb 150->182 _ diagnostyka _ TEMPOMAT _ konfiguracja (wszystkie modele Ford) Ostatnio edytowane przez mayak ; 17-04-12 o 14:50 |
28-04-12, 00:38 | #172 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Jun 2010
Skąd: kraków
Ford Focus III
HB 5D
1.6 DuraTorq 115 KM DPF manual
kwiecień
2011
KR Kraków
Postów: 22
|
Skrócony przewodnik konfiguracji samochodu Ford: Kuga, Focus II, C-max, Mondeo III za pomocą modułu ELM327 i programu ELM-FF2 /ELMconfig 1. Kupujemy moduł ELM327 na allegro. Najlepiej wersje: 1.4b, płytka drukowana wersja 3.1 . Wtedy będzie można diagnozować inne samochody i starsze modele forda. Sprzedawcy twierdzą ze posiadają taka wersje dlatego należy się upewnić przed jej zakupem. Ja posiadam wersje ELM327 1.4 ver.3.0 i wszystko działa. 2. Instalujemy sterowniki dostarczone do interfejsu lub ściągamy z Internetu. W menedżerze urządzeń ustawiamy nr portu: pomiędzy :1-4, bity danych:0, parzystość: brak, bity stopu:1, sterowanie przepływem: brak, odbiór bitów: 512, transmisja bitów:512, opóźnienie:1. 3. Przerabiamy interfejs ELM do komunikacji w MID speed: a. Kupujemy przełącznik 2 pozycyjny 2 obwodowy. b. Odklejamy naklejkę, odkręcamy śruby, rozbieramy obudowę c. Przerabiamy połączenia zgodnie z schematem (zamieszczonym wcześniej na forum) lutując przewody odpowiednio do przełącznika płytki drukowanej i gniazda OBD. d. Wycinamy otwór pod przełącznik, składamy, skręcamy, naklejamy z powrotem naklejkę. 4. Ściągam programy: a. Hyperterminal, Putty lub inny program do połączeń terminalowych b. ELM-FF2 i. Wersja rosyjska: http://forffclub.narod.ru/elm/elm-ff2/ ii. Wersja polska : patrz koniec artykułu c. ELMconfig i. Wersja angielska: http://civil.iffc.ru/ELMConfig/ELMConfig.zip ii. Wersja polska: patrz koniec artykułu 5. Podpinamy ELM do auta przekręcamy stacyjkę. 6. Uruchamiam Hyperterminal a. wybieram nowe połączenie, b. podaję dowolną nazwę. c. Wybieram port komunikacyjny d. Ustawiam predkoSC:38400,bit danych:8, parzystość: brak, bit stopu: 1,sterowanie przepływem: brak e. W ustawieniach (propertis -> setings -> ASCII setup -> zaznacz Append line feeds…) f. Program gotowy do pracy. 7. Wysłać po kolei następujące komendy w hyperterminalu: atpp2asv38 atpp2aon atpp2csv81 atpp2con atpp2dsv04 atpp2don każdą ELM powinien potwierdzić komunikatem "OK". Zamykamy program. Wystarczy to zrobić 1 raz interfejs będzie pamiętał. 8. Zmieniamy ustawienia strony kodowej systemu windows w panelu sterowania -> region i język: a. Zmieniamy format na rosyjski – 1 zakłdka b. W zakładce administracyjne->zmień ust. regional. Systemu ustawiamy rosyjski – ostatnia zakładka c. Restart systemu 9. Uruchamiam program ELM-FF2 lub ELMconfig a. Zapisuje na dysku aktualne ustawienia auta b. Odczytuje ustawienia modułu c. Zmieniam wybrane opcje d. Zapisuje do elektroniki samochodowej e. Sprawdzam czy działa 10. Wyłączam program rozłączam interfejs POLSKA WERSJA PROGRAMU ELM-FF2 Istniała tylko rosyjska wersja programu. Sprawiała ona problemy bo trzeba było zmieniać ustawienia systemowe, Odczytywać dziwaczne znaki – cyrylice zastanawiać się co one oznaczają itp. Postanowiłem spolszczyć rosyjską wersję udało mi się w 90%. Spolszczeniu uległa najnowsza wersja(0.9.4.13) programu. Podmieniłem 90% tekstu rosyjskiego na polski, nie ingerując w pozostały kod źródłowy programu. Program wygląda, dział identycznie jak wersja rosyjska. Program był testowany w moim samochodzie i działa bez jakichkolwiek problemów. Przerabianie programu polegało na tłumaczeniu poszczególnych opisów za pomocą translatora i mojej wiedzy z rosyjskiego, weryfikacja z dyskusjami na polskich, rosyjskich i angielskich forach oraz testach w moim samochodzie. Pozostałe 10% nie przetłumaczonego tekstu związane jest z tym ze nie potrafiłem odnaleźć go w kodzie programu. Przetłumaczyłem tyle ile umiałem. Jeśli ktoś wie jak wydobyć pozostałe opisy z programu i wie jak je podmienić ; niech dokończy spolszczenie programu. Ewentualnie niech przekaże mi opis w prywatnej wiadomości jak to zrobić to dokończę sam. Albo niech załatwi kod źródłowy od właściciel programu (jest on pisany w delphi). Do poprawnej pracy nie jest konieczne zmienianie ustawień systemowych z polskich na rosyjskie. Po prostu 10% nie przetłumaczonego tekstu będzie miała pytajniki. Jeśli komuś to przeszkadza niech zmieni ustawienia systemowe i pojawi się tam normalny rosyjski opis. Opisy poszczególnych funkcji w programie są pisane skrótami związane jest to z ograniczeniami które występują w programie co do długości opisów wprowadzone przez twórcę. Przerobienie programu zajęło mi ponad 30 godzin zegarowych. Jeśli pojawi się nowsza wersja programu trzeba będzie ją spolszczać od początku. Będzie to prostsze bo nie trzeba będzie startować z tłumaczeniem tekstu bo on już jest gotowy. Dołożyłem wszelkich starań aby napisać artykuł i przetłumaczyć program, jeśli znajdą się jakieś błędy ortograficzne gramatyczne musicie mi wybaczyć. Programie nie udało się zamieścić polskich znaków. Zamieściłem go na pierwszym lepszym serwerze hostingowym. Program znajduje się pod adresem: http://hostuje.net/file.php?id=9555e...a89ec498a33ff1 Zapraszam do oceny i komentarzy POLSKA WERSJA PROGRAMU ELMconfig Na obecną chwilę nie udało mi się rozkodować programu, i dojść to tekstu w nim zawartego. Jeśli ktoś wie jak to zrobić ; niech spolonizuje program lub napisze jak to zrobić. Może ktoś załatwi kod programu.
__________________
Początek |
29-04-12, 21:58 | #174 |
Byznesmen
Grupa: Warszawa
Marcin
Zarejestrowany: Jun 2005
Skąd: Warszawa Wawer
Inny
HB 5D
2.0 DuraTorq 163 KM DPF manual
marzec
2013
Postów: 2 064
|
mnóstwo roboty zrobione, ale akurat drugi program (ELMConfig) potrafi więcej
na szczęście ELMConfig ma teraz wersję angielską i ELMConfig ma klawisz do wysłanie sekwencji aktywującej mid speed can, więc nie trzeba bawić się putty/hyper terminal
__________________
Pozdrawiam, Mayak S-Max 2.0d '07 adres: mayyak m@łpka gmail.com Navi w Sync2 1.6tdci95->115 # 2.0 tdci140->163 _ 1.5/1.6eb 150->182 _ diagnostyka _ TEMPOMAT _ konfiguracja (wszystkie modele Ford) |
11-05-12, 14:58 | #176 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Jun 2010
Skąd: kraków
Ford Focus III
HB 5D
1.6 DuraTorq 115 KM DPF manual
kwiecień
2011
KR Kraków
Postów: 22
|
Witajcie, znowu niespodzianka :P
Tak jak wspomniałem wcześniej, istniała tylko rosyjska wersja programu ELM-FF2. Więc przetłumaczyłem go na język polski – spolszczyłem. Opis i link do programu podałem wcześniej. Jednocześnie dokonałem tłumaczenia na język angielski tego programu, tak aby program był bardziej uniwersalny i mógł każdy z niego skorzystać (są trzy wersje programu: polska, angielska, rosyjska). Linku co prawda tu nie zamieszczałem, bo nie sądziłem ze kogoś zainteresuje angielska wersja jak jest polska. Link natomiast zamieściłem na angielskim forum forda. Podam go niżej jakby ktoś był zainteresowany tą wersją. Angielska wersja programu ELM-FF2: http://www66.zippyshare.com/v/14265734/file.html Wspomniałem też wcześniej, ze do kodu program ELMConfig nie potrafię się dobrać. Nic w tej kwestii się nie zmieniło, nadal nie umiem rozkodować programu aby go spolszczyć. Ostatnia wersja programu ELMConfig oprócz języka rosyjskiego posiada też angielski. Może niektórym to wystarcza ale nie mi . Postanowiłem spolszczyć program dość specyficzny sposób. Zrobiłem zdjęcia każdego okna programu ELMConfig i za pomocą programu graficznego będącego w każdym komputerze podmieniłem tekst . Używałem do obróbki PAINTA z Windows 7 (ten paint jest lepszy niż wcześniejsze wersje) mogłem używać bardziej zawansowanych programów typu Corel, Photoshop itp. bo je znam w obsłudze, ale paint najlepiej się sprawdził. W ten sposób powstała papierowa wersja programu –instrukcja. Trzeba używać angielskiej wersji programu oraz zdjęć z polskimi napisami. Ułatwi to niektórym obsługę programu. Zamiast zastanawiać się co oznacza angielski skrót mamy teraz odpowiedz po polsku. Zajęło mi to ok 25 godzin zegarowych. Ponieważ najpierw tłumaczyłem każde zdanie z rosyjskiego na polski a potem z angielskiego na polski. Analizowałem tłumaczenia z Internetem , z forami, z drugim programem itp. (podobnie jak przy tłumaczeniu wcześniejszego programu). Były różnice w tłumaczeniach: po rosyjsku dana opcja oznaczała coś innego niż po angielsku Po prostu ktoś źle przetłumaczył na angielski z rosyjskiego – pewnie autor. A na końcu trzeba było to wszystko wstawić do zdjęcia. Niektóre opisy są pisane skrótami po prostu brak miejsca. Dołożyłem wszelkich starań aby napisać artykuł i przetłumaczyć program, jeśli znajdą się jakieś błędy ortograficzne gramatyczne musicie mi wybaczyć. Chodzi o sens techniczny a nie literacki. Zamieściłem go na pierwszym lepszym serwerze hostingowym. Polska wersja (instrukcja) programu ELMConfig: http://hostuje.net/file.php?id=d558f...23eb7f2de2d388 Zapraszam do oceny i komentarzy ewentualnych poprawek.
__________________
Początek |
13-05-12, 22:02 | #177 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
|
niechce mi sie sprawdzac i komentowac ..ale koledze naleza sie duze pochwaly-nawet za sam opis
|
15-05-12, 16:55 | #178 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Jun 2010
Skąd: kraków
Ford Focus III
HB 5D
1.6 DuraTorq 115 KM DPF manual
kwiecień
2011
KR Kraków
Postów: 22
|
Powstaje kolejny program współpracujący z interfejsem ELM327:
ELM OBDII Interface For Focus 2, CMAX & Kuga Umożliwiający zmianę niektórych ustawień podobnie jak z ELM-FF2 czy ELMConfig. Autor: Psyence's ; planuje za niedługo wydanie programu. można mu składać propozycje co chcielibyście mieć w programie na angielskim forum forda.
__________________
Początek |
15-05-12, 21:25 | #179 |
Byznesmen
Grupa: Warszawa
Marcin
Zarejestrowany: Jun 2005
Skąd: Warszawa Wawer
Inny
HB 5D
2.0 DuraTorq 163 KM DPF manual
marzec
2013
Postów: 2 064
|
__________________
Pozdrawiam, Mayak S-Max 2.0d '07 adres: mayyak m@łpka gmail.com Navi w Sync2 1.6tdci95->115 # 2.0 tdci140->163 _ 1.5/1.6eb 150->182 _ diagnostyka _ TEMPOMAT _ konfiguracja (wszystkie modele Ford) |
04-06-12, 11:47 | #180 |
Byznesmen
Grupa: Warszawa
Marcin
Zarejestrowany: Jun 2005
Skąd: Warszawa Wawer
Inny
HB 5D
2.0 DuraTorq 163 KM DPF manual
marzec
2013
Postów: 2 064
|
jest nowy program pod ELM'a, tym razem angielski i w wersji testowej, więc możliwości jeszcze ograniczone:
http://www.fordownersclub.com/forums.../page__st__375
__________________
Pozdrawiam, Mayak S-Max 2.0d '07 adres: mayyak m@łpka gmail.com Navi w Sync2 1.6tdci95->115 # 2.0 tdci140->163 _ 1.5/1.6eb 150->182 _ diagnostyka _ TEMPOMAT _ konfiguracja (wszystkie modele Ford) |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Interfejs diagnostyczny | gborek | Elektryka, audio i alarmy | 1 | 29-04-15 23:05 |
[MK2] Interfejs diagnostyczny vgate | fikogo | Elektryka, audio i alarmy | 0 | 18-03-14 15:27 |
[MK1] 1.4 - interfejs diagnostyczny | acidbrain | Elektryka, audio i alarmy | 4 | 11-03-13 14:57 |
Interfejs diagnostyczny bluetooth | mash86 | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 21-02-13 11:53 |
[MK1] Jaki kupić interfejs diagnostyczny do Forda Focusa 1.8 16V? | mllooddy | Silnik i skrzynia | 14 | 10-01-10 11:00 |
Kontakt - |