Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Gaz i zagazowane Foczki

Komunikaty

Gaz i zagazowane Foczki Gaz to zło ale są tacy co z niego korzystają

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 03-02-12, 16:29   #1
dkrystian
Turysta
Grupa: Cujawy
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Skąd: Włocławek
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2004
CW Włocławek
Postów: 58
Garaż
Domyślnie 1,8 Zetec gdzie w okolicach Kuj-Pom dobry gazownik.

Witam
Koledzy zaczynam się coraz bardziej zastanawiać nad zamontowaniem gazu. Sporo zainwestowałem w samochód, jestem jego pewny i szkoda mi sprzedawać za bezcen, aby kupić diesla. Czy jesteście w stanie polecić mi pewny i dobry warsztat instalujący gaz ? Mechanik z mojego miasta polecał mi Rygielskiego z Torunia, ale w necie coś kiepsko o nim piszą. Ja jeśli chodzi o instalacje gazowe jestem zielony, dlatego zdaję się na Wasze opinie o warsztatach, w których warto zamontować gaz aby działał sprawnie, a przede wszystkim, żeby usługa instalacji była wykonana profesjonalnie i na dobrych częściach. Z góry dzięki za porady i opinie.
dkrystian jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-12, 17:15   #2
ZET1976
Turysta
 
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Włocławek
Ford Focus II FL
HB 5D
2.0 Duratec 145KM manual
wrzesień
2008
Postów: 72
Domyślnie

Ja też jestem z Włocławka i mogę polecić tylko http://www.auto-flesz.pl/ w Lubiczu koło Torunia. To ich motto
"Jak myślisz, czy można założyć instalację gazową w jeszcze niższej cenie??? Pewnie że można - to dlaczego my montujemy drożej??? Dlatego, iż nie oszczędzamy na jakości podzespołów oraz estetyce i dokładności wykonania. Oferujemy profesjonalną pomoc i pełne zadowolenie klienta!!! "

Byłem u nich kilka razy i namówiłem siostrę na założenie tam gazu do focusa I 1,6. Spędziłem przy tym montażu u nich 10 godzin i potwierdzam, że są dobrzy.