Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 23-01-11, 11:36   #1
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie TDDI zanik mocy i klekotanie P0167 P1564 Tloczek pompy

Jeszcze raz to samo bo ktos mi temat zamknal a nigdzie takie cos niejest opisane.
Zanim temat zostanie zamkniety to prosze mi wskazac na powyzsze bkedy ktore
nie wskazyja na uszkodzenie sterownika ani elektrozaworow lecz na zaciety tloczek
kata wtrysku bo niewiem czy mozna go zrobic bez wyciagania pomy.

Adam Gietka
-czytalem wszystkie posty na tym forum z bledem P1564
ale ten blad pojawia sie takze przy uszkodozonym sterowniku z innymi bledamia ja tego niemam!!!!!-wiec prosze tematu niezamykac!!!!

Dlatego opisuje jeszcze raz cala sytuacje:
Panowie skupcie sie prosze-specjalistow od pomp tddi
dzisiaj wracalem z trasy...na chwilke sie zatrzymalem jakies 30 km od domu
zgasilem silnik a po okolo 5 minutach zapalilem ponownie.
Na poczatkau przy ruszaniu nieprzyuwazylem zadnej roznicy w odglosie silnika..ale akurat zaczolem sie bawic gps wiec moglem niezauwazyc po przejechaniu ok 1 km...zaczelo mi sie wydawac ze silnik delikatnie klekocze....zaraz zaczolem to sprawdzac...dodalem gazu...i sie okazalo ze zaczol klekotac glosno a do tego stracil moc.
Dopiero co wrocilem z trasy i jest pozno i juz niechce mi sie grzebac za tym co sie moglo stac.
Objawy wskazuja na to jakby zmienil sie kat wtrysku paliwa na wczesniejszy w wyniku czego dochodzi klekotania i utraty mocy.
diagnostyka dtc-none poprzez komputer pokladowy..jutro spradze dla pewnosci poprzez elm i zobacze czy cos bedzie.
Samochodem dojechalem do domu ale az przykro bylo jechac slyszac jak klekocze i silnik dostaje po dupie.
...raz sie zdazyo ze klekotanie zniklo...i przez chwile zaczal cicho pracowac...ale mocy nieodzyskal. Wiec sobie mysle moze blad zaczymalem sie wylaczylem silnik zapalilem od nowa i znowy slaby i jeszcze gorzej klekocze. Silnik odpala bez problemu, ale juz po odpaleniu na wolnych obrotach zaczyna byc slychac delikatne klekotanie...jesli sie rozpedze i spuszcze noge z gazy to robi sie znowu cichutko a jesli tylko dostaje wiecej paliwa to klekocze jak zly....wiec na 100% nieprawidlowy wtrysk paliwa...
A wiec co moglo zmienic kat wtrysku paliwa ?
Dodam iz jezdze na specjalnym oleju co niewolno mowic jakim dla wtajemniczonych i niemieszam go z zadnymi dodatkami a zrobilem juz tak okolo 40tys. Wczesniej jezdzilem leciwym escortem dislem tez z pompa rotacyjna i przejechalem na tym paliwie okolo 400tys km choc nigdy sie nic niestalo pompie.

Aczkolwiek prosze tylko o konkretne odpowiedzi w temacie..gdyz samochodem z takim katem wtrysku niebardzo mam ochote jezdzic ze wzgledu na mozliwosc uszkodzenia-zuzycia silnika, halas itp, a komentarze na temat paliwa prosze zostawic dla siebie gdyz niejest to zwiazane z tematem.

Dodam jeszcze iz paliwo w baku jest czyste i filtr takze...zawsze wlewam przez filtr i sam to robie wiec jestem tego w 100% pewien.
Sytuacja stala sie dosc nagle...zjechalem z trasy zaczymalem sie ...zgasilem.zapailem i prawdopodobnie juz po odpaleniu zaczal klekotac tylko ze jeszcze cicho a po 2 minutach jazdu juz bylo glosno.
Dodam jeszcze ze kilka razy jak go zapalalem to za ktoryms razem zaczal mi silnik na wolnych obrotach gubic obroty-skakac. Ale jak go zgasilem i zapalilem to bylo ok...poza katem wtrysku oczywiscie.
Chyba juz wszystko opisalem co wiem na chwilke obecna wiec teraz czekam na was.

PS. staram sie pomagac innym teraz was prosze o pomoc

dodaje informacje:
zrobilem tes za pomoca elm
Bledy przez skasowaniem:
P0110-Intake air temperature Sensor 1 Circuit (Bank1)
P0167-O2 Heater Circuit (Bank 2 Sensor 3)
P1564- Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
B2141- No-Volatile Memory Configuration Failure
Uwaga odlaczalem czyjnik temperatury powietrza doladowania -wiec 1-blad sie nieliczy
Po zresetowaniu Bledow i ponownym uruchomieniu silnika
zostaja tylko 2 bledy
P0167
P1564
Z tego co znalazlem na innych forach to najprawdopodobniej tloczek -przestawiacz kata
ale niewiem jak sie do tego samemu zabrac.
Czekam z niecierpliwoscia na wasze rady....
Moze juz ktos mial taki problem tddi
Pozdrawiam
mjprzem jest nieaktywny  
 


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] TDDI zanik mocy i klekotanie mjprzem Silnik i skrzynia 1 23-01-11 09:53
Zanik mocy na cieplym silniku 1.8 TDDi! sebapl01 Silnik i skrzynia 4 12-01-09 17:14
sterownik pompy tddi apollo1 Silnik i skrzynia 0 22-04-08 11:26
TDCI - zanik mocy i dziwne zachowanie fasi Silnik i skrzynia 8 05-11-07 18:44

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u