Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Elektryka, audio i alarmy (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Subwoofer (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=8820)

mirooosss 10-02-06 16:29

Subwoofer
 
Witam

Mam pytanie jak najłatwiej podłączyć subwoofer ? Mam radio Blaupunkta i 4 orygialne głośniki i chciałem jakoś podpiąć subwoofer który ma normalne wejście plus minus nic pozatym...chciałęm go dać do bagażnika ale niewiem jak te kable poprowadzić i czy podpiąć go do jednego z głośników tylnich czy to się bezpośrednio do radia podpina ? jestem w tym zielony troszke :/

Pozdr.

KP 10-02-06 18:34

a sprawdzałeś TU

mirooosss 10-02-06 18:46

no patrzyłem patrzyłem ale niema tam nic o instalacji subwoofera :/ o głośnikach itd jest dużo ale konkretnie jak to podłączyć to niema...może ślepy jestem ?

KP 10-02-06 18:53

ja tez sprawdzilem :D, musisz poczekac az audiofile sie zjawią :mrgreen: Rasta z pewnoscią cos pomoze Seba tez, jest tu kilku co mają swira na tym punkcie :D :mrgreen:

siwy 10-02-06 19:48

Z tego co napisałeś wnioskuję, że masz subwoofer pasywny. Jeśli nie masz zewnętrznego wzmacniacza to możesz sobie darować podłączanie. Jeśli chcesz mieć suba, musisz zainwestować w jakiś wzmacniacz.

driver 10-02-06 21:43

NO święta prawda.Albo wzmaka musisz kupić albo radyjko zmienić,któe ma oddzielne zasialanie Subanp Alpinka) chyba,że Twój balupunkcik ma takie wyjście oddzielne na suba.

-=Seba=- 11-02-06 01:27

Najłatwiej przeciągnąć kable od aku do bagaznika lub pod fotel podłączyć wzmacniacz a następnie tubę podłączyć ;) Ale jak to zrobić to juz zupełnie inne pytanie :mrgreen:

mirooosss 11-02-06 14:02