Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://www.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   MK2 (https://www.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=120)
-   -   [MK2] 1.6 TDCI Brak Mocy Po Naprawie (https://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=64737)

bzylak 18-06-13 20:56

1.6 TDCI Brak Mocy Po Naprawie
 
Witam,

jestem jaki widać początkującym forumowiczem.

Mój focus to MK2 FL 2008 1.6 TDCI 90 KM.

Pewnego razu i co pewien czas pojawiała się usterka silnika. cóż, wykryto następujące błędy:

P0380
U2023
U1900

Okazało się ze wszystkie 4 świece walnięte. Zmienione, przy operacji wymiany, jedna pękła, no i rozkręcanie silnika, wymiana uszczelki. Po wymianie komputer nie odnotował żadnych błedów, ale gdy wsiadłem do niego nie ma mocy po prostu tak jakby był na awaryjnym trybie, ale komputer nie pokzuje "silnik usterka" tak jak wcześniej ale nie ma mocy. Co może być?

Dodam jeszcze że nie ma mocy ale na pewno nie jest aż tak tragicznie jak w trybie awaryjnym, nie jedzie na 1,2,3, nie ma tego jakby powiedzieć "kopniecia". Mam wrażenie jakby rozpędzał się jak zwykły Diesel...
pomóżcie, byłem u jednego mechanika, potem był podłączany pod komputer typowo fordowski, i nikt nie wie co jest? komputer pokazuje wszystko idealnie, dodatkowo dodam że Paliwo wlałem bardzo dobre. Wszystko przejrzane parę razy i nic nie wskazuje na usterkę, naprawdę to jest nie typowy problem jak już czwarty mechanik z rzędu nie wiem co zrobić i co jest przyczyną. Dziękuje za naprawdę wszelką pomoc!

Dziękuje za wszelkie rady.

Pozdrawiam

amper124 18-06-13 23:38

Bo czasem oprocz kompa trzeba otworzy maske, a coraz mniej mechanikow to potrafi :-)
sprawdz wszystkie kostki i przewody / rurki, czy wszystko jest popodpinane na poczatek.
problemow z odplaniem brak?

kliku 19-06-13 04:58

Sprawdź dokładnie wszystkie przewody podciśnienia, mógł któryś spaść, lub jest peknięty, ja tak miałem że spadł mi głeboko w komorze i nie maiłem mocy i swiecił sie check

bzylak 24-06-13 15:06