Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Silnik i skrzynia (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=34)
-   -   [MK1] [Diesel] Zawór EGR (recyrkulacja spalin) (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=14298)

Franio170 28-12-06 16:42

[Diesel] Zawór EGR (recyrkulacja spalin)
 
Wiem że było tego dużo na forum - czytałem , szukałem i........nic. NIe ma nic konkretnego tzn - gdzie jest dokładnie ten zawór , chodzi mi np o zdjecia ,opis - nie jestem mechanikiem i nie wiem jak to wyglada - mam foczke 1.8 tddi 90 Km .Chciałbym zaślepic ten zawor ale jestem zielony nie wiem jak on wyglada , gdzie go szukac itd,itp . Jeśli ktos byłby taki uprzejmy i pomogl mi znalezc to cudo to bylbym dzwięczny ;) [notworthy] [banghead] [banghead] [banghead] [notworthy] [notworthy] [notworthy]

NeroN 28-12-06 16:44

nie ERG...
Tylko EGR [hammer]

http://forum.focusklubpolska.com/viewtopic.php?t=11184

Franio170 28-12-06 17:14

EGR
 
Neron - masz racje EGR . ale ten link ktory mi podales nic mi nie mowi co z tego ze sa tam zdjecia silnikow ? co mi to daje ? - nic !!! co innego gdyby na tych zdjeciach bylo coz zaznaczone ,opisane itd to co innego a tak jak nie wiedzialem gdzie jest ten zawor tak nie wiem - wiesz - dla kogos kto jest pasjonatem grzebania w silnikach to nie problem ale dla laika to raczej tak - mozna pokazac ten zawor i opisac krok po kroku w bardzo prosty sposob i tego raczej oczekiwalem a nie zdjec ktore mi nic nie daja . Ale dzieki za checi
Moze ktos jeszcze cos mi poradzi i pomoze rozwiazac ten problem- z gory dziekuje [notworthy] [notworthy] [notworthy] [notworthy] [notworthy] [notworthy] [notworthy] .

NeroN 28-12-06 17:20

Może nie masz scrolla w myszce, więc posłuż się przyciskiem "page down", obejrzyj dokładnie cały temat.

Yanek 28-12-06 17:22

SA tam fotki i opisy :razz:

droc 28-12-06 22:18

Podłączę się pod temat ;-)