Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Silnik i skrzynia (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=34)
-   -   TDI vs. TDDI (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=12209)

PJan 26-08-06 19:31

TDI vs. TDDI
 
witam,
jestem zupelnie zielony w tych sprawach wiec mam nadzieje ze tu znajde odpowiedz na pytanko o roznice w tych typach silnika. Generalnie szukam focusa dla siebie w okolisach 2000-2002 i na allegro jest sporo TDI TDDI i TDCi. Ci odpada bo powyzej 3500 rpm juz nie ma jazdy a ja lubie taka jazde.

Czy mozecie mi powiedziec co soba reprezentuje silnik TDDI. I czy sie rozni od TDi?

grzehoo 26-08-06 19:45

Cytat:

Napisał PJan
Ci odpada bo powyzej 3500 rpm juz nie ma jazdy a ja lubie taka jazde.

co? jak to powyżej 3500 RPM nie ma jazdy w tdci? :shock:

Cytat:

Napisał PJan
Czy mozecie mi powiedziec co soba reprezentuje silnik TDDI

mniejszą moc i kulturę pracy, większy hałas i wytrzymałość na gówniane paliwo w stosunku do tdci. Nie jest równiez tak delikatny na sprawy chipowania...

TDI - nie wiem...

PJan 26-08-06 19:50

Cytat:

Napisał grzehoo
co? jak to powyżej 3500 RPM nie ma jazdy w tdci? :shock:

witam,
no dobrze - ponioslo mnie [chytry]
to do ilu silnik TDCi efektywnie kreci?

zis 26-08-06 20:28

4krpm

ford_driver 26-08-06 20:29

Nierozumiem co to znaczy nie kreci powyzej 3500 obr/min a ja lubie taki styl jazdy ??
silnik diesla nie musi miec obrotow zeby jego 'osiagi" byly bardzo zadowalające

jak chcesz jezdzic czyms co potrzebuje obrotów kup sobie samochod benzynowy i to z lekkim silnikem wtedy zeby jechac trzeba krecic

co do diesla to fakt po 3500 obr/min to w wiekszości przypadków ciezko tam szukac osiagow bez wzgledu czy to TDI, TDDi TDCI HDI i jak by tego jeszcze nie nazywal

tak wiec jak musisz miec obroty powyzej 3500 to NIE KUPUJ DIESLA !!!

pozdrowienia

ford_driver

darekw 26-08-06 20:50

Cytat:

Napisał PJan
TDI