[FFII] Gorąca sprężarka klimatyzacji...
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy to normalne że pomimo iż klimatyzacja nie była w ogóle użyta w trakcie jazdy to pomimo tego sprężarka klimatyzacji jest bardzo gorąca tak że nie da się jej dotknąć. Patrzyłem na sprężarke na włączonym silniku i kręci się tylko koło pasowe, po włączeniu słychać takie takie jakby puknięcie młotkiem i zaczyna się kręcić cały wał sprężarki.
Więc nie wiem czy sprężarka powinna się tak grzać... |
[FFII] Gorąca sprężarka klimatyzacji...
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy to normalne że pomimo iż klimatyzacja nie była w ogóle użyta w trakcie jazdy to pomimo tego sprężarka klimatyzacji jest bardzo gorąca tak że nie da się jej dotknąć. Patrzyłem na sprężarke na włączonym silniku i kręci się tylko koło pasowe, po włączeniu słychać takie takie jakby puknięcie młotkiem i zaczyna się kręcić cały wał sprężarki.
Więc nie wiem czy sprężarka powinna się tak grzać... |
Re: Gorąca sprężarka klimatyzacji...
Cytat:
Przykręcona do silnika? Silnik jest z metalu? Sprężarka jest z metalu? Metal dobrze przewodzi ciepło? [chytry] |
Re: Gorąca sprężarka klimatyzacji...
Cytat:
Przykręcona do silnika? Silnik jest z metalu? Sprężarka jest z metalu? Metal dobrze przewodzi ciepło? [chytry] |
Re: Gorąca sprężarka klimatyzacji...
Cytat:
|
Re: Gorąca sprężarka klimatyzacji...
Cytat:
|
Martwić to się mam czym...bo wciąż walcze z samochodem... drugie ASO rozkłada ręce... Wszelkie pomiary, elektronika, rozrząd itp prawidłowe a jednak z samochodu uciekło blisko 20KM i jakies 40 momentu obrotowego. Samochód ogólnie jeździ tak jakby cały czas był czym obciążony (aktualnie jeździ jakby miał włączone z 2x klimatyzacje) a nie wspomne kiedy załącze na prawdę klimatyzację... a gdy włącze jeszcze do tego ogrzewanie szyby i światła to po lekkim przygazowaniu sprężarka klimatyzacji się na chwile wyłącza i potem znów włącza.
To co mnie najbardziej zastanawia to kwestia obrotow silnika (wskazówka wraca do swoich ~750 obrotów o wiele szybciej niz powinna) a jak włącze klime i inne obciążenia to juz zupełnie wskazówka leci szybko. Tak samo hamowanie silnikiem... hamuje o wiele bardziej niż powinien... dla tego szukam powodu który by mógł powodować hamowanie silnika lub jego nadmierne obciążenie... już nawet analizuje uszkodzoną cele w akumulatorze powodująca zwarcie i tym samym b.duży pobór prądu. |
Martwić to się mam czym...bo wciąż walcze z samochodem... drugie ASO rozkłada ręce... Wszelkie pomiary, elektronika, rozrząd itp prawidłowe a jednak z samochodu uciekło blisko 20KM i jakies 40 momentu obrotowego. Samochód ogólnie jeździ tak jakby cały czas był czym obciążony (aktualnie jeździ jakby miał włączone z 2x klimatyzacje) a nie wspomne kiedy załącze na prawdę klimatyzację... a gdy włącze jeszcze do tego ogrzewanie szyby i światła to po lekkim przygazowaniu sprężarka klimatyzacji się na chwile wyłącza i potem znów włącza.
To co mnie najbardziej zastanawia to kwestia obrotow silnika (wskazówka wraca do swoich ~750 obrotów o wiele szybciej niz powinna) a jak włącze klime i inne obciążenia to juz zupełnie wskazówka leci szybko. Tak samo hamowanie silnikiem... hamuje o wiele bardziej niż powinien... dla tego szukam powodu który by mógł powodować hamowanie silnika lub jego nadmierne obciążenie... już nawet analizuje uszkodzoną cele w akumulatorze powodująca zwarcie i tym samym b.duży pobór prądu. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.