WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11-04-07, 19:52 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Apr 2007
Skąd: Lublin
Postów: 30
|
3 pytania + 3 zdjęcia, bardzo prosze o opinie.
Witam serdecznie wszystkich.
Mam na imię Krzysztof i w ubiegłym tygodniu stałem się szczęśliwym posiadaczem Foczki 1,8 TDDI. Po przesiadce z Escorta jestem wprost zachwycony i powiem szczerze, że nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Począwszy do silnika, przez zawieszenie aż do samej przyjemności jazdy. Mam jednak kilka wątpliwości w których to rozwianiu chciałbym poprosić o pomoc. Przejrzałem forum wzdłuż w szerz ale satysfakcjonującej mnie odpowiedzi nie znalazłem (lub nie zrozumiałem ); proszę o wyrozumiałość. A więc do rzeczy: 1. Kupiłem włoskiego fokusa z 2002 ( z kodu 2001 rok) ze stanem licznika 77 tyś. Książka serwisowa jest wypełniona do 2005 roku, ostatni wpis przy stanie ok. 50 tyś. wychodzi 18-20 tyś rocznie. Później nie był serwisowany w ASO – brak wpisów. Wnętrze prawie jak nowe, kierownica i fotele nie zużyte, opony (5 sztuk) również z rocznika 2001 (z Mediolanu – więc zimówek nie widział). Silnik bardzo ładny, bez wycieków, akumulator oryginalny, zawieszenie OK itd. Itd. Więc w czym problem!? Otóż gumowa nakładka na pedał sprzęgła jest bardziej zużyta niż w moim Escorcie przy 140 tyś. Czy Fokusy tak mają, czy może jednak nie jest to autentyczny przebieg. A może rodzaj obuwia miał na to wpływ – sam nie wiem i proszę o opinie, sugestie, ponieważ nie mam z czym porównać. Dodatkowo na gałce zmiany biegów jest niewielkie wytarcie lakieru. Zdjęcia na dole i na http://www.konopnica.neostrada.pl/focus.htm 2. Nie mam alarmu (chyba). Mam centralny zamek i jeden mały kluczyk, prawdopodobnie z imobilaizerem (jest czerwona lampka nad zegarem). W jaki sposób dorobić drugi ( w instrukcji napisano by zgłosić się do ASO)? Czy da się dorobić kluczyk z pilotem. Ewentualnie jaki niedrogi alarm polecacie i czy taki kluczyk go obsłuży? 3. Akumulator 70 AH ma już kilka lat i mam możliwość wymiany go na nowy 55 amperowy. Czy taki akumulator „da radę” mojemu autku? To na razie tyle. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Do zobaczenia na drodze . |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Awaria Centralnego zamka Bardzo proszę o pomoc | PawelMacho | Elektryka, audio i alarmy | 1 | 30-07-08 22:39 |
Kontakt - |