Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 10-12-14, 22:16   #1
latecz3k
Turysta
Grupa: Śląsk
 
Zarejestrowany: Apr 2014
Ford Focus I
HB 5D
1.8 TDDi 90KM manual
1999
Postów: 8
Domyślnie 1.8 TDDi - świst powyzej 2 tysiecy obrotow

siema od pewnego czasu słychać w aucie świst powyżej 2 tysięcy obrotów tylko na 3, 4 i 5 na 2 tak koło 3 tysięcy domyślam się że problem z turbina ale jaki? Pacjent to ford focus 99r 1.8 tddi, z góry Dzięki za odpowiedz pozdrawiam.
latecz3k jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 10-12-14, 22:32   #2
ClearWater
Turysta
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Ford Focus II FL
kombi
1.8 TDCi 115 KM manual
2009
Postów: 135
Domyślnie

Nieszczelny dolot ?
ClearWater jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 10-12-14, 22:39   #3
Darelk
Dukacz
 
Avatar Darelk
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Ełk KO13ET
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
styczeń
2001
NEL powiat ełcki (Ełk)
Postów: 1 076
Domyślnie

sprawdź rurę między filtrem powietrza a turbiną ( czyt. zdemontuj , pozaginaj w zakamarkach czy nie ma otworu )
__________________
POZDRO
Mobil: Anytone At-6666 + Densei 2002(mod) + Sirio Megawatt w otworze
Baza: Sirio 2016 + President Lincoln+Altai DM-315E
Darelk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-12-14, 12:49   #4
lukzielinski
Turysta
 
Avatar lukzielinski
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Ford Focus II
kombi
1.6 DuraTorq TDCi 109KM manual
2008
Postów: 10
Domyślnie

Ewentualnie ściągnij podszybie i polecam sprawdzić chłodnice spalin.

W moim przypadku od drgań rura się uksyła i to powodowało taki świst w kabinie.
lukzielinski jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-01-15, 12:05   #5
latecz3k
Turysta
Grupa: Śląsk
 
Zarejestrowany: Apr 2014
Ford Focus I
HB 5D
1.8 TDDi 90KM manual
1999
Postów: 8
Domyślnie

Cytat:
Napisał lukzielinski Zobacz post
Ewentualnie ściągnij podszybie i polecam sprawdzić chłodnice spalin.

W moim przypadku od drgań rura się uksyła i to powodowało taki świst w kabinie.
dalej się nie pozbyłem tego problemu, a czy przy twoim problemie śmierdziało spalinami w aucie i ogólnie?

Tu wrzuciłem filmik od drugiego biegu słychać na filmiki nie słychać tak mocno jak w realu ;D


Ostatnio edytowane przez Adam Getka ; 24-01-15 o 19:53
latecz3k jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 25-01-15, 08:30   #6
jazzga
Klepacz
Zlotowicz
Grupa: Cujawy
 
Avatar jazzga
 
Radosław
Zarejestrowany: Apr 2014
Skąd: Człuchów
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
grudzień
2000
GCZ powiat człuchowski (Człuchów)
Postów: 2 963
Garaż
Domyślnie

moja narzeczona mówi że tyrasz zimnego diesla
sorry za OT
__________________
Był Focus MKI TDDI kombi aquamarine frost
Bandit Vagon RiP also
C-Max IFL
S-Max 2.5t
Mk1 1.6pb
https://photos.dropbox.com/app/timeline/lightbox
jazzga jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 25-01-15, 12:56   #7
latecz3k
Turysta
Grupa: Śląsk
 
Zarejestrowany: Apr 2014
Ford Focus I
HB 5D
1.8 TDDi 90KM manual
1999
Postów: 8
Domyślnie

nie tyram tylko do filmików się tak zdarzyło. Pech chciał wczoraj wpadłem w poślizg i pokrzywiłem całe przednie zawieszenie na wysepce i skrzywiłem lewe nad kole bo na znaku się zatrzymałem ;/ wiec auto do mechanika. Przy okazji może świst się zrobi, smuto mi bo to mój fordzik
latecz3k jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 21-02-15, 20:47   #8
Fedur
Turysta
Grupa: Pomorskie
 
Zarejestrowany: Feb 2015
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 2
Domyślnie

Robiłem to niedawno, u mnie podejrzewałem dolby ze nieszczelny, ale wyszło ze plecionka - tłumik elastyczny był do wymiany, przy okazji kata wkład wydłużony bo oberwany przytykal wydech w zależności od sytuacji. Ob3cnie lepsza dynamika i brak szampana wychodząc z zakresu na 2jce. Mniej tez dymi ale spaliny bardziej ostre w zapachu. Także niech Ci mechanik układ wydechowy sprawdzi czy nieszczelny.
Fedur jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 21-02-15, 21:01   #9
arkadio
Turysta
Grupa: Zachodniopomorskie
 
Avatar arkadio
 
Arek
Zarejestrowany: Jan 2015
Skąd: Gryfino
Ford Focus I ST170
kombi
2.0 Zetec 170KM manual
czerwiec
2002
Postów: 332
Domyślnie

Prawdopodobnie wydmuchalo na uszczelce pod kolektorem wylotowym , lub pęknięty kolektor wydechowy , miałem to 3razy w swoim tddi
arkadio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] 1.8 TDDi Dziwny świst w silniku, dymienie... ciacho94 Silnik i skrzynia 13 12-12-14 18:03
[MK1] 1.8 TDDi - zawieszanie się obrotów Skalka123 Silnik i skrzynia 7 05-02-14 20:32
[MK1] Focus 1.8 TDCi buczenie powyzej 2 tys obrotow jedrzej333 Silnik i skrzynia 0 19-01-14 19:00
[MK1] 1.8 TDDI - podnoszenie się obrotów StRaDiVaRiUs Silnik i skrzynia 2 24-11-11 15:24
[MK1] 1.8 TDDI Gwizd / świst na postoju jak i podczas jazdy victoo Inne techniczne 1 01-01-11 15:12

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u