WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Serwis i gwarancja Relacje z wizyt w ASO i innych serwisach. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
10-06-05, 12:44 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Mar 2005
Skąd: Wrocław
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
2016
Postów: 140
|
ASO POL MOTORS Wroclaw
witam
tez chcialbym cos dorzucic na teamt ASO POL MOTORS we Wroclawiu umowilem sie telefonicznie na wymiane oleju (na moja prosbe) w FF II po 3000 km - chodzi o pozbycie sie opilek metalu, ktore wytworzyly sie podczas docierania silnika, a ktore wedlug mnie i wielu innych nie powinny sie "paletac" po silniku przez 20 tys. kilometrow (pierwszy przeglad) ustawilem sobie moj terminarz (a stety niestety jestem bardzo zabieganym czlowiekiem i czas w godzinach roboczych jest dla mnie zlotem), zeby wygospodarowac czas na wizyte w serwisie po 2 dniach przyjechalem, spisano protokol przyjecia auta do serwisu, spisano protokol celu wizyty itp, itd - 15 minut, pozniej oddalem kluczyki i moje auto pojechalo na serwis mnie poproszono abym usiadl na kanapie i poczekal 30 minut, niestety po 15 minutach przyszedl serwisant i powiedzial, ze mi nie wymienia bo nie maja filtra !!!!!!!!!! Powiedzialem co o tym mysle i ze sobie ze mnie jaja robia, a takze marnuja moj cenny czas - po co te cale umawiania! na szczescie obsluga wykonala to co powinna i w ramach przeprosin udzielila mi 10% rabatu na wymiane, na ktora zostalem zaproszony na za tydzien - niesmak pozostal, ale tym rabatem troche go podreperowali TYLE TYLKO ZE przyjechalem za tydzien i powiedzialem na wstepie, ze bylem umowiony na 10% znizki z powodu "zonka" sprzed tygodnia. serwisant to potwierdzil, a Pan wystawiajacy fakture (czyli juz gajerkowiec) powiedzial cytuje: "To bedzie 5% za robocizne i 5% za olej wiec razem 10%" - wymieklem, sa swietni - szkoda tylko, ze nie kazdy klient to idiota - ja juz tam auta serwisowac napewno nie bede za takie traktowanie, i niech sobie te 5% w dupe wsadza bo stracili klienta na ktorym mieliby tych procentow o wiele wiecej w przyszlosci - ale to Polska wlasnie, zadna Francja elegancja na cale szczescie przyszla do mnie wczoraj ankieta z LONDYNU wiec serwis obsmaruje na maxa i jeszcze zalacze ten artykul z interii, o tym jak gosciowi pomalowali auto a szkoda bo dzial sprzedazy jest bardzo dobry p.s. jesli dla niektorych z was troche zagmatwany jest moj tekst to oczywiscie nie chodzi mi o to ze zaplacilem 13 zlotych (te 5%) wiecej, ale o to jak gosciu mi policzyl niby te 10% myslac ze rozmawia z idiota
__________________
Jest: FF III RS SG Było: FF II ST Facelift Oranje / FF II Kombi 1.6 Ti-VCT |
10-06-05, 20:24 | #2 |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Foczkowo:)
Postów: 974
|
Faktycznie strach jeździć do niektórych serwisów.JApierdynie widze,że coraz bardziej schodzą na psy.No ale nic się nie zrobi jak samochód jest nowy i na gwarancji.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[FFI] Lakiernik Wroclaw lub okolice | lukibest | Inne techniczne | 0 | 12-12-08 13:29 |
Kontakt - |