Forum Focus Klub Polska  
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Elektryka, audio i alarmy

Komunikaty

Elektryka, audio i alarmy Wszystko co elektryczne.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 18-08-09, 01:57   #1
suz
Turysta
 
Zarejestrowany: Aug 2009
Skąd: Leszno/Anglia
Ford Focus I
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
2001
Postów: 34
Domyślnie [FFI] Sprzet audio od zera!

Witam, jestem nowy na forum jak i nowy w tych sprawach, czytalem duzo tematow na temat audio ale nie do konca wiem wszystko...
Mam w focusie standardowe glosniki i radio i chce wszystko wymienic mam pare pytan jesli ktos moglby prosilbym o pomoc...

1) Radio no to mam zamiar kupic Alpine 9884R jest to jedno z lepszych jesli chodzi o dzwiek?
moze ktos zaproponuje "lepsze" radio wolalbym by mialo wejscie rowniez na USB, choc sadze ze to radio moze byc?

2) z glosnikow na przod nie jestem pewien lecz znajomy polecil mi PowerBass S-6C (http://www.essa.com.pl/oferta/index....d=179&pid=1094)
moga byc? slucham przewaznie hip hopu i jakiegos popu dance czasami, zmieszcza sie te glosniki bez problemow lub inne mozecie pokazac lepsze..

3) widzialem ze do takich glosnikow w miejsce standardowych trzeba dystanse, jesli sie wmontuje takie dystanse to one w focusie wychodza do wnetrza samochodu? trzeba rozwalac ten plastik?? czy one sie wmieszcza pod tym plastikiem i nie bedzie tego widac?

4) chcialem podlaczyc te glosniki co kupie pod wzmacniacz (dwa przednie glosniki tylko pod ten wzmacniacz) tutaj kompletnie nie wiem, chcialem dac wzmacniacz najlepiej pod siedzenie fotela, ma ktos tak? wmiesci sie wzmacniacz i nie bedzie zadnych problemow? szkoda mi miejsca w bagazniku, a jak sie go walnie pod fotel to i mniej kabli...
Czy moglby ktos podac jakis link jak ktos ma taki wzmak pod fotelem jaki wzmacniacz sie tam wmiesci i zeby mial moc mniej wiecej pod glosniki 2x80RMS cos w tym stylu