Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 04-03-10, 13:07   #1
piotrbrok
Turysta
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 4
Domyślnie Moja przygoda z pompą wtryskową 1.8 TDDI

Witam. Jestem właśnie po naprawie. Zaczęło się od tego, że w mroźne dni zaczął kiepsko odpalać. Były momenty, że odpalił przy pierwszym dłuższym kręceniu, a czasem trzeba było kręcić po kilka razy. Wszyscy mówili: akumulator. No to kupiłem nowiusieńki Banner 74Ah 680A. Palił trochę lepiej, ale bez rewelacji. Przyszła kolej na filtr paliwa. Filtr wymieniłem: zero zmian. Świec nie robiłem. Mówię sobie: poczekam. Aż tu pewnego styczniowego poranka, na dworzu -14, wychodzę z domu do pracy, siadam za kółkiem, grzeje świece, zapłon i ..... dupa. Nie odpala. Kręci jak szalony, ale nie odpala. I nie odpalił. Do roboty z buta. W robocie internet i wychodzi na to, że się zapowietrzył, albo przewody paliwowe gdzieś przymarzły. W baku połowa wiec raczej nie bak. Postał parę dni, bo nie miałem czasu wokół tego chodzić. W między czasie próba odpalenia parę razy. Aku siada więc darowałem sobie. W weekend ciepły garaż. Przychodzę w niedzielę wieczorem. Pewny, że wyjadę. Grzeję świece, zapłon a tu znowu nic. Z powrotem hol do domu. Obraziłem się na niego na 4 tygodnie. Już nie włożę w ciebie nawet złocisza, pomyślałem. Ale jak mi przeszło zadzwoniłem do mechanika, przyjechał, samochód zholowaliśmy no to czekam na diagnozę. Dzwoni za trzy dni: wszystko sprawdziliśmy, odpalił na samostarcie. Cokolwiek to znaczyło ucieszyłem się . A on mówi, że została tylko pompa wtryskowa i czy wyciągać, bo oddają to później gdzieś dalej. Mówię wyciągać. Powoli zacząłem znowu się nakręcać, że będę sobie jeździł moją foczką. No i dzisiaj jeżdżę: lżejszy o 3000zł. Bo się okazało, że padła mi pompa. A przy okazji, że podobno w sterowniku był jakiś tranzystorek czy coś tam nadpalone to też go wymienili. Tzn pompa poszła do regeneracji. Dali mi gwarancję 12 m-cy i przy okazji zmienili świece. Pali jak benzynka. Ułamek sekundy i chodzi. Myślałem, że mnie pompa ominie, ale widzę, że chyba każdy posiadacz TDDI musi się na to nastawić. Pozdrawiam wszystkich. Piter.
piotrbrok jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
 


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u