WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-11-10, 15:57 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Ford Focus I
sedan
2.0 Zetec 130KM automat
2007
Postów: 2
|
Mam dwa bledy P0410 i P0491 blad systemu wtornego wtrysku powietrza
Zaswieca sie kontrolka usterka silnika za kazdym razem jak swiezo uruchomiony silnik wejdzie na troche wieksze obroty tak rzedu 3 tys. Bledy wygladaja nastepujaco:
P0410 System wtrysku powietrza wtórnego - usterka P0491 Uklad dolaczania powietrza dodatkowego - wadliwe dzialanie Po skasowaniu bledow jak przez dwie-trzy minuty od wlaczenia zimnego silnika nie osiagnie sie tych 3 tysiecy obrotow to juz jest ok. Gdzies w necie wyczytalem ze jest jakas pompa ktora przez dwie minuty pompuje powietrze do wydechu zeby byly czysciejsze spaliny. Co to moze byc? Jaka to pompa? Gdzie szukac tego czegos? Silnik to 2 litry 16v wersja USA z ASB. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] 1.8 TDCI Błąd p2263 | mijagi18 | Silnik i skrzynia | 18 | 30-06-13 09:56 |
[MK1] Wypiety dolot powietrza ze skrzynki z filtrem powietrza! | manix87 | Inne techniczne | 5 | 23-01-11 03:00 |
[MK1] blad czujnika temp | comar | Elektryka, audio i alarmy | 1 | 05-08-10 08:19 |
[MK1] Wlot powietrza do filtra powietrza - pęknięty? Jakie konsekwencje? | jolinho | Inne techniczne | 1 | 02-03-10 14:41 |
uwaga blad turbiny- pomocy | harryd | Silnik i skrzynia | 0 | 19-03-07 18:58 |
Kontakt - |