WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-04-15, 20:05 | #1 |
Turysta
Marcin
Zarejestrowany: Mar 2013
Skąd: Bełchatów
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 75KM manual
wrzesień
1999
Postów: 8
|
1.8 TDDi - zgasł i nie chce zapalić
Focus 1999rok Diesel 75KM
Przebieg 250 000 km Nowy Pedał Gazu Zadne kontrolki nie migają Diagnoza - padła pompa A napewno sterownik. I teraz pytanie. Jakie prawdopodobieństwo że cała pompa wymaga regeneracji? Koszt takiej zabawy 1500zł Naprawa samego sterownika 300zł + koszty przesyłki. Lub 500 na miejscu. Jakie jest prawdopodobieństwo że jeśli uszkodzony będzie sterownik - a dam do naprawy całą pompę? To będę musiał zapłacić za regeneracje całej pompy - pomimo iż nie będzie tego wymagała, a naprawią sam sterownik. Pytanie dotyczy w zasadzie uczciwości ludzkiej. Ale prawdopodobieństwo machlojki duże. Czy może poprostu zregenerować całą pompę - dla świętego spokoju - nawet jeśli nie będzie tego wymagała? Czy miał ktoś przypadek - że pompa była faktycznie mechanicznie uszkodzona starta w srodku? |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
18 TDDi zgasł nagle i nie chce odpalić | sznaps78 | Silnik i skrzynia | 3 | 16-02-15 17:25 |
[MK1] Nie chce zapalić po wymianie świec | Fabinho | Silnik i skrzynia | 7 | 29-11-10 23:33 |
[MK1] Nie chce zapalić ... stuki | KrystekLog | Silnik i skrzynia | 1 | 27-12-09 18:40 |
Nie chce zapalić | sonce | Inne techniczne | 6 | 15-01-09 16:10 |
nie chce zapalić po wymianie rozrządu 1,8 tddi 2000rok | gosiaczek | Silnik i skrzynia | 1 | 23-11-06 11:43 |
Kontakt - |